Doprava a platba
I. DOPRAVA
1.1. Možnosti dopravy
Na našem e-shopu nabízíme následující možnosti dopravy:
- Doručení prostřednictvím kurýrní služby (např. PPL, DPD, GLS, Zásilkovna, Česká pošta)
- Osobní odběr na prodejně [Adresa prodejny]
1.2. Cena dopravy
Cena dopravy závisí na vybrané metodě doručení a je uvedena při výběru dopravy v rámci objednávky. Ceny za dopravu se mohou lišit v závislosti na hmotnosti a rozměrech zboží, místě doručení a aktuálních akcích.
1.3. Termín dodání
Doba dodání se odvíjí od zvolené dopravy a dostupnosti zboží. Obvykle je zboží odesláno do [počet dnů] pracovních dnů od přijetí objednávky. Předpokládaný termín doručení bude uveden v potvrzení objednávky.
Pokud je zboží skladem, obvykle jej obdržíte do [počet dnů] pracovních dnů od odeslání. U zboží na objednávku nebo s delší dodací lhůtou může být termín dodání delší, o čemž budete informováni při dokončení objednávky.
1.4. Zpoždění dodávky
Pokud dojde ke zpoždění dodávky, informujeme Vás o novém termínu doručení. V případě, že není možné zboží doručit, máte právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
II. PLATBA
2.1. Možnosti platby
Nabízíme následující možnosti platby:
- Platba kartou (kreditní/debetní karty Visa, MasterCard, Maestro)
- Bankovní převod (platba na účet Prodávajícího)
- Platba na dobírku (platba při převzetí zboží, dostupná pouze pro některé způsoby dopravy)
- Online platební brány (např. PayPal, GoPay, Stripe)
- Platba přes QR kód (pro platby přes mobilní aplikace)
2.2. Cena za platbu
V případě platby na dobírku může být účtován poplatek za dobírku ve výši [částka] Kč, který bude zobrazen při výběru způsobu platby.
2.3. Předběžné schválení platby
V případě platby kartou nebo přes online platební bránu bude částka okamžitě stržena z vašeho účtu, a to i v případě, že zboží ještě nebylo odesláno. Pokud objednávku zrušíte před jejím odesláním, částka bude vrácena na váš účet podle podmínek dané platební brány.
2.4. Faktura
Po úspěšné platbě obdržíte elektronickou fakturu na e-mailovou adresu, kterou uvedete při objednávce. Faktura je platným dokladem o koupi a obsahuje všechny povinné náležitosti dle platné legislativy.
III. DOPRAVNÍ PODMÍNKY
3.1. Převzetí zboží
Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a množství. Pokud je zásilka poškozená nebo neúplná, doporučujeme sepsat protokol o škodě s dopravcem a neprodleně nás informovat.
3.2. Neúspěšné doručení
Pokud nebude možné doručit zboží z důvodu nepřítomnosti Kupujícího na uvedené adrese, pokusí se dopravce doručit zásilku opětovně nebo Vás informuje o možnosti převzetí zásilky na výdejním místě. Pokud zásilka nebude vyzvednuta ani po druhém pokusu o doručení, bude vrácena zpět Prodávajícímu.
3.3. Zodpovědnost za poškození během dopravy
Pokud zboží dorazí poškozené, má Kupující právo na reklamaci a to v souladu s Reklamačním řádem. V takovém případě nás kontaktujte co nejdříve a uveďte podrobnosti o poškození.
IV. DOPRAVNÍ CENY A ÚHRADA
4.1. Bezplatná doprava
Na základě aktuálních akcí nabízíme bezplatnou dopravu při nákupu nad částku [částka] Kč. Tato nabídka je platná pouze pro vybrané způsoby dopravy a platby, což bude uvedeno při výběru dopravy.
4.2. Poplatky za dopravu
Při výběru dopravy bude celková cena za dopravu jasně uvedena v nákupním košíku před dokončením objednávky. U některých typů dopravy může být poplatek za dopravu upraven dle hmotnosti a velikosti objednávky.
V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5.1. Změny v nabídce dopravy a platby
Prodávající si vyhrazuje právo změnit nabídku dopravních a platebních možností, a to i bez předchozího upozornění. Změny se nevztahují na již uskutečněné objednávky.
5.2. Odpovědnost za správnost údajů
Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje pro doručení. Prodávající nenese odpovědnost za případné zpoždění nebo neúspěšné doručení zboží v případě nesprávně uvedených údajů.
5.3. Práva Kupujícího
Veškerá práva a povinnosti týkající se dopravy a platby se řídí těmito podmínkami a platnou legislativou, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.




